22 Ocak 2016 Cuma

Survivor Oyunu ile Bedava internet

Dünyanın en fazla seyredilen yarışma programı herhalde survivor  ve artık bu yarışma programının oyunuda var ve dahası survivor oyunu cep telefonunuzdan oynayabiliyorsunuz . Survivor oyunu ile artık yollarda sıkılmadan zaman geçirebileceksiniz . Karşışıklı olarak oynayabildiğiniz survivor oyunu ile puan alıyorsunuz , online olarak yani çevrim içi olarak oyun oynayabiliyorsunuz sonrasında ise güzel zaman geçiriyorsunuz .

Survivor oyunu oynadığınızda kazandığınız puanlar ile bedava internet alabildiğinizi biliyormuydunuz ? bu haberi ilk duyduğumda inanmadım ama bir baktım aha millet bedava internet giriyor ben neden para veriyorum enayimiyim dedim sonra hemem girdim internet'e ve survivor oyunu oynamaya başladım artık benimde internet faturam zayıfladı bedava interenet gibisi yok gerçekten :)